2012年9月18日星期二

50克裝Olea Natural Soap重新上市



妳需要方便攜帶或輕巧一點的Olea Natural Soap?

50克裝Olea Natural Soap重新上市!

終於找到時間Update網頁,有機會向各位介紹50克裝Olea Natural Soap。歡迎有興趣的朋友到這裡購買

170克標準裝與輕巧的50克裝OLEA daphne soap。


170克標準裝與輕巧的50克裝OLEA pure olive oil soap。


1 則留言:

  1. Hello,

    我塊面好敏感,基本上市面好多連係俾敏感肌膚用既護膚品都用唔到,

    皮膚很白,但皮很薄,好容易面紅,

    係屬於乾性皮膚,平時好少生暗瘡,一般只係夜訓或者月事黎先會生係下巴到,

    本黎諗住試下gamila secret,但係見到好多人用完又爆瘡又敏感之後就打退

    堂鼓,唔敢試,好驚會爛面。

    但係我對你地既OLEA pure olive oil soap好感興趣,所以想問下
    我呢種膚質適唔適合用?我一直用開cetaphil洗面,不過就無敏感,
    但見到你地分析成份個時真係嚇親,所以好想試下用OLEA pure olive oil soap。

    另外,請問我係香港住,購買比錢後大約幾耐可以收到貨品?
    你地會點樣通知返我貨品已寄出?唔該哂~

    回覆刪除